“Bye Haji, Hye Mr ……”

Teringat kembali..
Hari ini..
Sudah masuk dua bulan dia tiada di sisi..
Rindu barangkali..
Hari terakhir dia ditinggalkan, ada kesedihan di wajahnya..
Tak dapat digambarkan..
Bukan tidak mengerti, tapi terpaksa mungkin..
Maaf…
Jodoh kita tak panjang..
Saye cuma berharap perjalanan hidup awak lepas ni lebih baik.. 🙂

Terima kasih sebab ajar saye untuk jadi lebih berani..
Terima kasih juga sebab selalu memudahkan urusan harian saye..
dan Terima kasih sebab awak tak pernah marah bila saye cederakan awak tempoh hari..
Jangan risau awak tetap kachak di mata saye 😉

 

Selamat tinggal Haji..
Saye akan sentiasa ingat awak 🙂

 

Tapi.. Maaf laaa…
Mungkin ini agak keterlaluan..
Sebenarnya.. urmmm….
Tempat awak dah ade pengganti..
Nama dia..
Nama dia..
Ehemm ehemmmm…
Nama dia Mr Budi 😀
Percayalah… dia memang tak kachak macam awak..
Seriously!!
Cuma.. urmm…
Cuma dia sangat stylo dan jambu sikit je….
Heheeee 😛

Tengok… jambukan mata dia… huhuuu 😛

 

p/s: Dear Mr Budi… Saye harap awak akan jadi sahabat saye yang paling baik dan…… always stylo 😉

Advertisements

“Berhabuk”

Ape ada dalam kotak otak saye, saye pon tak tahu… Heheeee…

Sampai ade yang berkata..
“Ehh.. sejak bile ninie suke sepah-sepah ni”
Kihkihhhh…. Alamakkk tak punya banyak masa nak kemas la Kak Fiza… (Alasannnn) 😛
Nanti kalau mood gadis melayu terakhir saye datang, saye janji akan kemas… Huhuuu…

p/s: Sepah-sepah tu kan seni… Ehhh… betul kan… ngeheheee 😀
p/s2: Mug kat tepi tu dah tiga hari tak basuh…. Upsss…..
p/s3: beginilah hasilnya jika dua tiga empat event berjalan berpimpin tangan… 😛
p/s4: Alamak!!! lupe bagi Luthfie ngan guppies makan.. matilaa… confirm diorang majok..