“Semangat yang hilang”

Kusut

Day 5.

Mulut kau makan.
Tapi otak kau nampak Itu.
Mata dan jari kau pada indesign.
Tapi otak kau nampak Itu.
Telinga kau dengar lagu.
Tapi otak kau nampak Itu.

Setiap yang kau pandang atau pejam Itu yang jelas.

Aku ingat pujuk hati paling susah.

Rupanya lagi susah pujuk otak supaye lupa benda yang kau tak nak ingat….

Alahai.. dah lahhh…

Advertisements

“Hye Si Cantik Manis”

image

Si Cantik Manis Choco Cappucino Cheese Cake. Bila cik rajin datang layankan aje. Tambah tambah kek yang tak perlu memasukkan dirinye ke dalam oven ni.. Mudah sangat.. Campur campur.. Gaul gaul.. Kacau kacau.. Makeup sikit… dah siap..

image

erkkk… nape tengok sekali rupe love kecik kecik tu macam berudu… tapi bile ditengok dua kali… dah macam sp#*&%… erk erkkkk… abaikan.. -_-‘

 

image

Tapi disebabkan orang dalam rumah ni tak makan kek spesis ini, maka kawan kawan opis dan kawan kawan sepermainan la yang jadi mangsa untuk menghabiskannye.. maaf ye… Alaaa tapi tau, korang suke kan.. kan kan kann 😛