“Hye Si Cantik Manis”

image

Si Cantik Manis Choco Cappucino Cheese Cake. Bila cik rajin datang layankan aje. Tambah tambah kek yang tak perlu memasukkan dirinye ke dalam oven ni.. Mudah sangat.. Campur campur.. Gaul gaul.. Kacau kacau.. Makeup sikit… dah siap..

image

erkkk… nape tengok sekali rupe love kecik kecik tu macam berudu… tapi bile ditengok dua kali… dah macam sp#*&%… erk erkkkk… abaikan.. -_-‘

 

image

Tapi disebabkan orang dalam rumah ni tak makan kek spesis ini, maka kawan kawan opis dan kawan kawan sepermainan la yang jadi mangsa untuk menghabiskannye.. maaf ye… Alaaa tapi tau, korang suke kan.. kan kan kann 😛

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s